viernes, 21 de octubre de 2016

Galego

Hoxe tivemos o exame de Galego, 6 temas en total, 2 de Socio-lingüística e 4 de Literatura. Os temas de literatura me resultaron moi amenos e levadeiros debido que trataban autores coñecidos , as Irmandades da Fala, O Grupo Nós, As vangardas..
O exame penso que me saíu bastante ben ainda que as faltas de ortografía son a miña perdición, arruinanme a nota por completo. Xa fixemos e exame de lectura e están corrixido e se me foron case 1 punto e medio nas faltas, eu os exames teño que estudalos para un 10 para ao menos poder chegar a un 8 que visto o visto.. Xa vos informarei da nota.
Dentro das diapositivas que Lupe pasounos aparecia un poema chamado " A Brétema" é chamoume a atención debido a que eu no Clube de lectura, Brétema é o meu alcume. Deixovos o enlace a un blog no que aparece este poema, paradevos a leerlo e de Antón Noriega Varela.

E vos, o atopades interesante?
Un saúdo e sempre +novas.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Entrada destacada

Doble Grado de Enfermería + Fisioterapia

O outro día mentres navegaba por Internet, atopei que existe una carreira que ofrece o Duplo Grado de Enfermaría e mais fisioterapia en El...