viernes, 18 de noviembre de 2016

Inglés : Reválida e Waleed.

Nesta entrada quería tratar duas cousas fundamentais. Días atrás escoitei nas noticias que na reálida un 40% da nota do exame era ORAL, cando nunca fora así, por una parte paréceme ben porque é algo fundamental pero as cousas cambias cando te paras  apensar a enseñanza de ingles durante toda a miña vida, sempre me mandaron saberme as estructuras, mandaronme chapar, e a verdade é que eu non me vexo capacitada como para falar e poder obter una puntuación decente.
Por deixar un pouco este tema de lado, xa nos examinamos con walled do debate, que púxome un dez, bueno a min e a toda a clase excepto a Roi que púsolle un 9, non podemos queixarnos. O debate como xa vos dixera trataba de Trump e Hillary, e ainda que o meu grupo foi patético portouse moito coas notas. Quero aclarar porque digo que o meu grupo foi patético, no otro grupo, están María López (que estivo en EEUU) e Chechu (que ten diplomas e vay moito por California) así que xa podedes imaxinar o espectáculo ofrecido por Nuri, Nico, Julia e mais eu.. Deixovolo para a vosa imaxinación.
Para atopar os nosos argumentos, miramos nesta páxinas, leedela se sodes sefuidores de Hillary ou por mera curiosidade.Gustaríame da a miña opinión sobre Hillary e Trump, está claro que os dous a mesma merda son, non me gusta ninguno dos dous, pero se tivera que elixir, sen dúbida Hillary, nunca votaria a una persona tan detestabel como Trump.

E vos, o atopades interesante?
Un saúdo e sempre +novas.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Entrada destacada

Doble Grado de Enfermería + Fisioterapia

O outro día mentres navegaba por Internet, atopei que existe una carreira que ofrece o Duplo Grado de Enfermaría e mais fisioterapia en El...