miércoles, 16 de noviembre de 2016

Oratoria

Esta vez en oratoria xa representamos o de matrominiadas que vos comentara, e agora , toca comezar cun monólogo. Na clase recordo que alguén preguntou : 'Individual?' Creo que sobra mencionar o vacile do profe.. (jaja) Ainda asi teño moito medo porque eu cando estou moi nerviosa poñome a falar moi rapido e a voz tiemblame, e mais e o teño que facer soa.
Na clase deu tempo para buscar un monologo e eu fun de cabeza a por un de Eva Hache porque gústame moito cando os escoito no club da comedia. Deixovos en baixo o video e me dicides que vos parece.
A min pareceume moi gracioso, sobre todo porque é un tema moi pouco falado e que ten moita verdade.
O principal dun monologo é causar gracia e iso non creo que consiga no público, xa suficiente nerviosa estaré como para poñerme a xesticular e dar gracia, pero que non se diga que non o intentei.. Xa vos contarei!!
E vos, o atopades interesante?
Un saúdo e sempre +novas.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Entrada destacada

Doble Grado de Enfermería + Fisioterapia

O outro día mentres navegaba por Internet, atopei que existe una carreira que ofrece o Duplo Grado de Enfermaría e mais fisioterapia en El...