viernes, 18 de noviembre de 2016

Química : Examen

Resúltame moi difícil escribir una entrada de Quimica porque non é que sepa moito que dicir, pero hoxe o tema principal é o exame que fixemos o outro día, as notas en xeral foron un pouco desastrosas ainda que eu saquei un 7 o cal non está mal pero tampouco está ben. O que quero dicir con esto é que cando o profesor nos preguntou que que había pasado tomouse a liberdade de comezar a dicir que non tomabamos a materia en serio e que non lle dedicamos as horas necesarias. Creo que un profesor non pode dicir eso en xeneral para toda a clase, non é xusto. Cada un dedicalle unas determinadas horas, as necesarias pero una cousa esencial que o profesor debe saber é que temos 11 asignaturas mais e que non podemos estar todos os días esudando como eles dicen ' dedicalle ao dia 1 hora a miña asignatura' eu fago contas, e non me dan as horas...Pero bueno na semana de exámenes teño Química o ultimo día con Frances espero no fracasar nas duas materias pero o vexo vir.
E para relaxar un pouco as cousas deixo una imaxe que resultame moi graciosa. Nesta páxina podes encontrar mas do estilo, son moi inxeniosos, volas recomendo.

E vos, o atopades interesante?
Un saúdo e sempre +novas.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Entrada destacada

Doble Grado de Enfermería + Fisioterapia

O outro día mentres navegaba por Internet, atopei que existe una carreira que ofrece o Duplo Grado de Enfermaría e mais fisioterapia en El...