viernes, 4 de noviembre de 2016

Francés

Contra todo pronostico o exame non me saira tan mal, saquei un 7 ainda que como supoño que xa sabedes, son moi inconformista. Teño que intentar que a próxima vez , no segundo exame, obter unha nota superior e asi poder remontar. Se no exame seguinte subo a nota a porcentaxe será 40-60 e se a baixo sera a media das dúas, a miña intención é sacar na evaluación un nove. Crucemos os dedos.
Con todo teño que dicir que unha cousa que me pareceu mal foi que despois de un ano facendo os exames con libreta (por asi dicilo, sen frances)  resultoume moi dificil entender e ter que estudar todos os verbos, irregularidades e terminacións. A miña peor nota foi no vacabulario, que os preguntou dunha maneira moi enrrevesada, ela poñia unha palabra en frances e nos tiñamos que por o contrario e fundiume. Neste exame unha das cousas que máis me costou foi o subxuntivo.
recomendobos cegamente visitar a páxina que vos poño a continuación, debido a que intentar explicar este tema resultaría un pouco farragoso. Subxuntivo
 E por falar de hoxe, toca a canción, e me encanta, asi qeu prometo facer outra entrada coa canción explicando o meu parecer.
E vos, o atopades interesante?
Un saúdo e sempre +novas.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Entrada destacada

Doble Grado de Enfermería + Fisioterapia

O outro día mentres navegaba por Internet, atopei que existe una carreira que ofrece o Duplo Grado de Enfermaría e mais fisioterapia en El...