sábado, 29 de abril de 2017

Ultima publicación : A VERDADE !!!!! Ler!

Profe espero que estes lindo isto porque senon reiraste de mi ao pensar que fixen 11 entradas de más pero non é asi o que pasa é que decidin incluir a ULTIMA entrada do meu blog en todas-as categorías debido a que non tiña moi claro onde podía meter ista.
Despidome, si, para sempre supoño que o intuirías, asi pasara con case todos estes blogs, foi una experiencia, asi, asecas, experiencia, todo pintaba moi ben cada ao principio do curso te propuñas facer realmente cada día una entrada pero é imposible, non hai tempo ou al menos eu non o teño para acender o ordenador todos-os días, entres iso e que me esquecía... Bueno xa podes suponer, ao final remataba como agora a 1 da mañá escribindo as entradas que antes non fixera. Xa sabes o meu truco e da maioria, deixar todo para o ultimo momento. Qué máis podes esperar de nós?
Creo que non podo dicir que esta sendo dolorosa a despedida, pero un algo no meu corazonciño o esta sentindo, si, xa sei é a liberación de non ter que volver a facer una entrada, con links, fotos e todas esas cousas para levar o 10.
Ainda así teño que agradecerte as notas porque a verdade non hai queixa. Con todo, grazas pola experiencia do blog, por motivarnos a Noe e mais  a min con programas informáticos ainda que sexamos unas negadas. xurote que aprendimos cousas. Espero que tras esta entrada por momentos critica non te sentase mal. Ata sempre.

pd: nesta entrada non hay link (en todas as demais si que hai) e puxen foto :)

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Entrada destacada

Doble Grado de Enfermería + Fisioterapia

O outro día mentres navegaba por Internet, atopei que existe una carreira que ofrece o Duplo Grado de Enfermaría e mais fisioterapia en El...